Ger upp plugget och sover istället

Har pluggat lite kemi nu men fysiken däremot är helt omöjlig. Man vet ju inte vad man ska plugga på utan man ska helt enkelt kunna allt man lärt sig i 7:an, 8:an och 9:an..Ehh ojdå, det hade jag nog lyckats glömt. Klart jag inte minns vad vi lärde oss då, eller rättare sagt inte lärde oss.. Iaf har ju imorrn och tisdag på mig också..
Fy vad jag är trött, och jag vet att klockan knappt är 9 men jag ska faktiskt gå och lägga mig. Eller jag ska göra mig klar och lägga mig och läsa så kommer nog ändå inte somna på ett tag, men god natt! ♥

En bild från igårkväll på en av mina katter. Mina och min brors kompisar brukar kalla henne Kråkan eller Batman, haha, men hennes rättmättiga namn är Filippa. Fast Batman vore lite coolt ändå..
Vi fick henne med huset och hon är nu typ 7 år. Det kan jag knappt tro själv, tycker hon ser mycket ut som en kattunge. Speciellt hennes korta ben, haha. Hon är väldigt rädd av sig(iaf rädd för främmande, speciellt männ) men är ändå väldigt gosig och söt. Haha, det här börjar låta som en dejting sajt för katter eller nått, grrr. Okej jag är väldigt trött och borde sova...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0