Våffeldagen

Hej! Vilken underbar våffeldag! Som om jag inte hade cyklat nog igår så cyklade jag och min bror hem till Max, det var därför jag inte skrev något mer. Vi tittade på film och tog det lugnt bara(och tjafsade/busade lite,för det blir så när vi 3 är med varandra. Men vi hade kul). Idag cyklade vi hemmåt vid lunchdags och just nu sitter jag inne och bloggar/ Kollar på "En plats på landet", som förövrigt är ett av de bästa programmen som finns.
Det är ju underbart väder idag och jag har varit ute och fotat en av de sakerna jag gillar bäst, blommor.
Jag har också, såklart, ätit våfflor med grädde, sylt och jordgubbar. Tänkte slänga in lite bilder sen men just nu funderar jag på om jag ska kolla på HTG och sen gå på promenad.

Det är väldigt varmt i solen men det fläktar ändå lite kyligt, alltså ganska typiskt vårväder ♥
Men man blir ändå väldigt glad när man kollar på termometern och den visar ca 20 grader.

Kommentarer
Postat av: Åsa♥

Tack för din röst! :D

2012-03-25 @ 15:11:06
URL: http://blomqvistbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0