Hör sprakandet från elden..

Over and out, nu ska jag gå och sussa. Är väldigt trött och lite orolig inför Kemin imorrn, men får hålla tummarna och hoppas på det bästa. Måste göra bild läxan också!
Men nog om läxor. Just nu är jag väldigt elda sugen, att sitta där och bara titta in i elden och höra hur det sprakar. Kanske prata, lyssna på musik eller till och med halvt sova. Det värsta är att det blir så rökigt, men nest är det härligt. Vi får ta och elda i kåtan snart!
Och förresten så är det inte många dar kvar nu, på fredag fyller jag 16.
Men god natt ♥


Kommentarer
Postat av: Max larsson

Jag vill jätte gärna vara med och elda i kåtan någon gång! :D

2012-03-12 @ 22:33:14
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0