Läsning, Hem till gården & Paket inslagning

Japp, nu är det sovdags för min del. Klockan är inte ens 11 men jag är ganska slut och tänkte lägga mig och läsa. På vardags kvällar är jag jämt så trött att jag aldrig orkar läsa men jag behöver verkligen läsa Svärdet & Spiran och Harry Potter, sen har jag denna andra världskriget bok också. 500 sidor och ganska liten text, men hittills verkar den bra men lite rörig(har bara läst 20 sidor). Tanten, hon som jag antar kommer börja berätta tillbaka snart, är iaf ganska skön. Hon är lite fräck på något sätt. Svär och sådär :P
Annars har jag då kollat på HTG och slagit in Emmas paket. Det ä så kul att slå in paket! Tycker ni det? :)
Hoppas alla har en bra fredag, hörs imorrn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0