Lillördag med bio

Hej! Jag borde verkligen sova men jag tänkte blogga lite snabbt. Vi var ju som sagt på bio idag och innan det gick jag och Emma på stan och åt middag på Saigon. Jag köpte faktiskt lite saker på Cubus, en basic svart linne, en grå tröja med blå ärmar och ett grå, blå grönt nagellack. Är riktigt nöjd, och jag håller på och målar naglarna nu så här precis innan jag ska sova...;) Vi var väldigt trötta och mätta efter maten så vi gick till bibloteket och slöade, och där hittade vi tyska Harry Potter! Vi blev lite fulla i skratt när vi såg dem, ännu barnsligare omslag än de svenska! Dom har gjort honom riktigt ful, haha.
Till filmen då, den var riktigt bra! Super spännade film som jag rekomenderar. Tänker inte säga så mycket mer än att den var väldigt spännade och man märkte på slutet att det kommer en fortsättning. Tyvärr måste vi vänta till November nästa år(!). Kan inte låta bli så nu blir det HTG innan jag måste sova, godnatt♥


Vad tycker ni? Tycker ni det är lika fula och barnsliga på framsidan som jag och Emma tyckte?

Man kan ju undra om vi någonsin tröttnar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0