Lördag 17 mars

Hej! Hur mår ni? Jag mår fint och jag ser fram emot denna lugna dag. Tänkte berätta om gårdagen och mina presenter senare med lite bilder. Just nu är jag ensam hemma, Bella och Emma åkte vid 12-1, Mamma och Ove är inte hemma och Max och Anton skulle hjälpa en granne/kompis med en grej. Ska jag vara ärlig så tycker jag det är skönt att vara ensam och bara ta det lugnt. Och jag vet precis hur jag ska spendera denna kväll, först med en lång dusch, inpackning osv och sen film. Just nu fixar jag med lite bilder, och små städar mitt rum men jag funderar på att ge mig ut på promenad snart. Om det inte blåser för mycket..Inte jätte bra väder idag.


Jag och Emma kom på att vi skulle ha ljus på min tårta igår när vi var och handlade, så här ser ni 16 ljus. Har inte haft ljus på måånga år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0