LÖRDAG 3 mars

Hej! Kom ganska nyligen hem från Bella och ska snart vidare till Emma.
Han inte blogga imorse, duschade och åt frukost och sen var vi tvugna att dra för skulle vara hos Bella vid kl 10. Fast Bella var i duschen när jag kom^^ Men vi kom iväg och vi åkte först till golfhallen, fast vi var inte där så länge, det är så jobbigt med allt folk. Sen åkte vi till Erikshjälpen och sen Bra Begagnat. På golfhallen hittade vi några slags bestik(en soppslev och en slev typ) i trä, på erikshjälpen provade vi MASSA kläder men köpte inget och på bra begagnat köpte jag en film och en bok. Det gick på hela 30 spänn, oj :O 
Idag ska jag till Emma, och jag hade tänkt gå dit. Tycker det är skönt att gå och jag hade tänkt ta gympadojor och träningbyxor bara för att det ska bli skönare :) Ska gå och hämta min cykel som står hos Max och sen ta med den till Emma så jag kan cykla hem imorrn. Tyckte det var en bra idé :D Men måste dra snart då för det blir ju kallare och mörkare..Men vi hörs imorrn! ♥

En närbild på skjortan jag har på mig idag. Man ser inte så mkt av den, men den är från dressman iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0