Macro

Nu har jag tittat på melodifestivalen som resten av sverige, och precis som resten av sverige så har jag lite åsikter. Jag hejade på Top Cats men fattade ganska fort att det skulle stå mellan Danny och Loreen, och om jag ska vara ärlig så ville jag då att Danny skulle vinna. Gillar inte honom eller sån typ av musik men måste ju erkänna att jag blir glad av den. Men Loreen vann ju, och hon var väl duktig och det spelar inte så stor roll vem som vann, nu är det över iaf. Nu funderar jag på om jag ska klicka igång en film eller kolla på Hem till Gården och sen läsa. Imorrn MÅSTE jag börja plugga. Fysik nationella, som jag redan vet att det kommer gå åt helvete på, och kemi prov nästa vecka, gaah hjälp. Men sparar dessa hemska tankar och magknip till imorrn, nu..Gilbert Grape eller HTG..hm. Aja ha en fortsatt fin kväll, nu ska jag lyssna på Somebody that I used to know(Covern av Walk off earth!) för femte gången ikväll. God natt!

Några bilder från idag.



Bellas halsband och lite av hennes fina blus.

Emmas coola "halsband", gillar denna bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0