Måndag 12 mars- Ibland ska man vara lite stolt över sig själv.

Hello! Hur mår ni? Jag mår fint förutom att jag måste plugga till den där jädra fysiken(och kemin!), är lite orolig..
Men jag borde vara stolt över mig själv för idag fick jag veta att jag har fått MVG på både Spanskan och Engelskan, proven vi gjorde förra veckan. Jag tycker inte jag skryter utan jag säger det med gjädje :)
Men är mindre stolt över att jag börjar plugga till fysiken så kort tid innan...Men det är ju för att jag la tiden på Spanska och Engelska som är mycke viktigare ämnen enligt mig, och det tycker jag ju är kul också. Borde plugga nu men funderar på att kolla på hem till gården först, för det är så spännande och jag är längtat efter det. Så nu blir det kaffe och HTG!

Ibland är det bara helt omöjligt att välja bild, så bjuder på denna sommriga bild från förra året. Blev så glad när jag såg den bland bilderna. På tal om sommar så har det ju varit jätte fint väder idag! Imorse när jag och Emma gick ut till bussen så insåg vi att man inte frös alls, hoppas det blir lika fint imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0