Måndag 5 mars

Tja! Veckans första skoldag är över! Jag kom ganska nyligen hem och just nu sitter jag i Antons rum och chillar(okej hatar det ordet men men), lyssnar på Bruce, kollar lite när han dödar folk och bloggar. 
Vi har kommit överrens om en smart sak, att om vi inte har för mycket saker att bära och kommer med samma buss så går vi av tidigare så vi får en liten promenad. Tyckte jag är en bra idé, så vi gick nyss en bit.

Snart är det käk och sen ska jag plugga spanska och engelska som vi har prov i på torsdag. Gillar ju engelska och spanska är helt okej så denna vecka är det lite lugnare, men nästa vecka och vecka 12 då jävlar. Då har vi prov i de 4 värsta ämnena typ, fysik NATIONELLA( o herre gud, lika bra att jag går och gräver ner mig nu), kemi, matte och biologi, inte kul! Ska passa på att "njuta" av min engelska och spanska..

Annars har det varit ganska chill dag, först SO(tema) där vi läste om medeltiden, sen matte som gick ut på att jag försökte skriva önskelista, sen mer SO, lunch, sen svenska där vi hade boksamtal och fikade och sist men absolut inte sämst, engelska! Men nu ska jag kila, vi hörs senare!


Kan inte le, måste göra så..^^

Min käre, skäggiga bror :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0