Måndag-Dålig uppdatering och bilder från gårdagen.

Hej! Nu fick jag tid för datorn, har faktiskt pluggat nästan all tid sedan jag kom hem vid kl 6. Det är mycket pågång denna vecka och då prioriterar man kanske inte datorn först, och eftersom jag inte har någon modern mobil så kan jag inte blogga från den utan bara från datorn.
Igår åkte jag ju hem till Bella och vi tog det mest lungt, och kollade på Nalle Puh igen..Men denna gång med engelsk text också för extra upplevelse, då kan man hänga med i allt gulligt dom säger och sjunger ännu bättre! Idag så har det varit en helt vanlig dag i skolan och efter skolan åkte jag och min bror och hälsade på min farmor. Hon bjuder alltid på massor så vi åt kakor, dricka, kaffe, muffins osv, haha. Och som sen present så fick jag pengar till Spanien resan i maj, himla snällt! nu på eftermiddagen har jag som sagt pluggat till ett matte prov imorrn och inte så mycket mer. Men nu är det dags för mig att borsta tänderna och lägga mig och läsa och kolla på hem till gården, så god natt ♥

Lite bilder från igår när jag, min bror Anton och Max gick på promenad och fotade. Det slutade med att vi gick in i skogen, mysigt. Fast vi kom till ett träsk typ och var orkade inte gå runt men vi lyckades ta oss över utan att tappa någon av våra kameror eller bli blöta. Jag hittade också de första Tussilagorna(stavning??), ni vet dessa små gula blommor som påminnner om maskrosor lite?
Igår var det iaf ganska varmt väder, speciellt i jämfört med idag. Vilken storm och va kallt det varit idag!

En liten kompis



Och hittade massa av dessa fina vårtecken!

Fint väder!

Min bror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0