Onsdag-Grym låt

Hej! Jag är på topp humör! Idag var det ju Nationella i fysik och det gick helt okej tror jag. Det var lättare än jag trodde men det betyder inte att det gick superbra, bara okej bra. Sen drog vi och åt på Saigon, och sen hade vi spanska där en spanjor som heter Antonia Maria och är på besök visade en Powerpoint om Mallorca, som hin är ifrån. Hon berättade också om skillnaden mellan olika saker i Spanien och Sverige som hon upplevt, och det var lite kul att höra hur hon uppfattade oss svenskar. Sen följde jag med Bella och Emma upp på stan en snabbis men tog bussen ganska snart, eftersom dom skulle leta present till mig. Väl hemma så har jag och mamma planerat vad vi ska äta/fika på min födelsedag på fredag :) Och så har jag gjort grunden till choklad cupcakes. Nu ska jag äta men vi hörs senare!
Hann inte lägga in några bilder så lägger upp denna video, som många av er nog har sett och som enligt mig är grym! Jag bara älskar den! Jag minns att jag tyckte det var coolt att alla spelar på samma gitarr första gången jag såg den, men nu har jag insett att allt med den är bra. Speciellt när han med långt hår sjunger.
Lots of love♥ Detta är första video jag har lagt upp på bloggen eftersom jag nyss lärde mig! Haha, jag är lite efter. Men kommer bli flera videos nu när jag kan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0