Sluta tidigt-TISDAG

Hej! Kom ganska nyligen hem cyklandes och nu tänkte jag ta det lite lugnt innan jag ska plugga. Vi slutade vi 12 idag och jag och Bella cyklade hem till henne och åt lunch och lite så. 
Imorse då, suck. Det gick inte riktigt lika bra att cykla då, vi cyklade en timme innan skolan började och vi trodde det skulle räcka, men vi kom faktiskt lite försent..Typ 10 minuter, och jag kan säga att det berodde till största del på vädret imorse. Jag kollade på termometern och tänkte att det inte var så kallt, men det fick jag motbevisat sen, det blåste ganska rejält! Så när det änligen var nerförsbacke gick det inte särskilt mycket fortare för vi hade motvind hela vägen.. Hem gick det bättre, för nu på eftermiddagen har det ju blivit riktigt soligt :)

Nu kan jag stolt säga att jag idag+ i helgen har cyklat 5 mil sammanlagt. Tänkte att jag kunde få äta något gott eftersom jag cyklat så långt, hittade inget sött först så knaprade på en rå potatis(mums!) haha,men sen så tog jag lite glass.

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Max larsson

Inte konstigt att det blåste så fort som ni cyklar :D

2012-03-27 @ 22:46:20
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0