Snödroppar & Converse

Hej! Imorse när jag skulle gå ut till bussen så knöt jag på mig mina converse, och vilken känsla! Jag har inte haft på mig dem sen innan vintern och det är sån skilland att ha Converse när man är van vid kängor med lite klack liksom. Idag har det inte hänt så mycket, dagen har flytit på som vanligt och slutade med att vi hade profil och satt och spelade lite gitarr och sjöng. Fast mest njöt vi av kexchokladen vi köpte innan den lektionen..
När jag kom hem fick jag äntligen se det fina vårtecknet i våran trädgård, snödroppar ♥
Tycker det är supersöta blommor men jag antar att jag älskar dem för att de symboliserar att våren är på gång, och jag älskar våren.
Har just ätit en god middag och nu ska jag plugga lite så jag sen kan ta det lugnt bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0