Söndag 4 mars

Hej! Jag kom nyss hem cyklandes från Emma. Jag gick ju dit igår och det var KALLT.  Jag var inte så smart heller utan jag tog på mig löparbyxor(sånna där svarta tighta ni vet) och dom var inte varma. Sen hade jag träningvärk i vaderna också och det kändes. Okej nu ska jag inte klaga mer, mina 2 fina vänner kom och mötte mig ♥ Jag snackade med både Emma och Max innan och det blev att det båda mötte mig, sen struntade vi att gå och hämta min cykel utan vi gick direkt till Emma och värmde oss. Lite svårt att berätta vad vi gjorde, vi lyssnade på musik, snackade och hm.. Ja vi gjorde inte så mycket mer, eller jo vi åt lakrits pipor, haha.
Lite senare kom Bella också och vi fortsatte med det vi gjorde och sen gick vi på en promenad till en granne och sen vid 12 gick vi och la oss faktiskt. Vi var ganska trötta, men det gjorde inte så mycket för vi kom upp i tid idag. Jag hade ställt klockan på 9.00 men Max ändrade den så vi kom upp tidigare, åt frukost och sen såg vi på film. Jag hämtade cykeln hos Max idag istället ock cyklade hem. 
Nu hade jag tänkt äta något och på eftermiddagen tror jag vi ska röja i skogen och ikväll måste jag plugga..

Emma med en av sina älskade lakrits pipor ;)

Det var ganska kallt när jag cyklade hem idag också. Men det är ju sol iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0