Sunshine

Hej! Efter filmen imorse försökte jag göra läxor men det gick inge bra. Så jag knöt på mig dojjorna och gick på promenad. Jag joggade en bit men jag misstänker att jag har sveriges sämsta kondition så jag gick mest, det var iaf underbart väder! Riktigt vårväder, fågelkvitter och solsken. Så varmt att jag fick ta av mig jackan en stund, men det blåste lite så det blev kortvarigt. När jag kom tillbaka så satte jag mig i solskenet och pluggade, men det höll inte länge för det är så tråkigt med fysik! Gick in och tog en snabb dusch och sen dess har jag mest slösat tid vid datorn. Det där med plugget gick inge bra, min hjärna verkar inte fatta allvaret i det hela..Kommer inte bli så kul på onsdag när jag sitter där på det 2 timmar långa fysik nationella och inte fattar en enda fråga. Kvällen innan kommer jag få panik och börja plugga men just nu går det bara inte, dumma hjärna. Aja, nu ska jag hjälpa till med maten. Hörs senare! 

Mitt hår börjar redan bli mycke ljusare..:( Fast här ser det ju jätteljust ut pga solen.





Det var jättevarmt i solen förutom att de blåste lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0