Sweet dreamzzz

Känns som man inte gör så mycket mer, vilken tur att jag älskar att sova då. Fast jag gillar inte att sova bort halva dan, och på tal om det så ska jag inte sova bort halva dan på lördag. Då ska nämligen jag på Trädgårdsmässan, och vad jag längtar. I år ska jag ta med min kamera och fota, passar ju super eftersom jag älskar att fota blommor. Ska bli riktigt kul och jag hoppas kunna gå där och strosa längre delen av dan.
Imorrn kväll blir det bara att vara hemma, kanske ta upp läsningen av Harry potter som ligger lite på is eller kolla film. Imorrn blir det iaf påsklov och det ska bli så skönt!
Nu är det dags för mig att sova, dröm sött ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0