Tisdag 13 mars

Ciao! Jag kom jag hem vid 3 och har kollat på hem till gården samtidigt som jag ätit nudlar, som ni ser på bilden. Eftersom det var fint väder och klockan inte var så mycket så passade jag på att gå av en hållplats tidigare så jag fick en kort promenad. Idag har det inte hänt något speciellt förutom kemi prov, som inte gick någe vidare...Och nu snackar jag skype men jag borde läsa på fysik istället. Annars händer inget speciellt denna eftermiddag, funderar på om jag ska se sista HTG avsnittet nu eller om jag ska spara på det till senare.. Ibland hinner man inte se dem och ibland tycker man det är alldeles för få, och det är så tråkigt när så många personer försvinner ur programmet på ett eller annat vis. Senast här om dagen så försvann en av mina favorit karaktärer.
Men Emmerdale kommer alltid vara Emmerdale ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0