Tisdag 6 mars

Tjenare tjenare! Nu fick jag tid att blogga men jag har däremot inte så mycket att säga. Skolan idag har varit okej och efter skolan så blev det att jag och Max följde med Bella hem. Vi gjorde inget speciellt, åt glass, chillade(hatar fortfarande ordet,haha..) och inte så mycket mer. Kom hem för över en timme sen och jag vet inte riktigt vad jag gjort med tiden. När jag kom in i mitt rum såg jag att det hade runnit stearin från ljusen på mitt sängbord, ner längst bordet och "skvätt" på golvet så det blev en hög och massa små prickar. Har inte haft ljusen tända sen i fredags men märkte det nu..Jag minns också hur jag tittade på ljusen och tänkte "borde det inte rinna över snart..? aja"...^^ Det var däremot inte så kul att försöka få bort det, har skrapat och dammsugit länge nu...
Mina planer ser ut så här, äta något, plugga, kolla Hem till gården och sen sova. Är egentligen så pass trött att jag kunnat somna nu men får stå ut en stund till. Blir ingen mer bloggning idag men vi hörs imorrn!

Glass ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0