Torsdag 15 mars

Hej! Hinner inte blogga så mycket nu, ska äta och sen ska jag storstäda mitt rum! Annars kommer ju inte mina kompisar få plats bland alla mina grejor imorrn. Men vi hörs senare och så länge blir det en video!


Dessa små tjejer har blivit superkända, och dom är så söta. Speciellt deras supersöta brittiska.. Sophia är 8 år och rappar och hennes kompis Rosie, som är 5 år, står med en mic som är av och mimar och dansar, fast inte i takt. Haha, tycker det är gulligt av hon som rappar och faktiskt har en talang låter hennes kompis vara med och ta äran. Om ni inte orkar se intervjun i början så spola till 0:45 för då börjar hon sjunga. Fast jag tycker dom är söta och har så fina personligheter så jag tycker det är värt att se. Man kan knappt tro att hon bara är 8, vilken stor personlighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0