Torsdag 29 mars- ny telefon!

Hej! Det är snart april, vad tiden går fort! Idag har det varit skola, och en del av fysik nationella..Men det gick väl skapligt. Efter skolan hämtade mamma mig och så åkte vi och köpte en telefon till mig! Samsung galaxy W och ett nytt abonemang också, men jag kan inte använda telefonen för jag väntar på mitt simkort som ska komma med posten. Eller, jag kan ju använda den om jag tar mitt nuvarnade simkort, men det är ett kontantkort med knappt 20 kr på och jag kan ju andå inte gå in på internet eller nåt så jag väntar. Så mina kompisar som läser detta kan ju strunta i att smsa om det inte är något viktigt för jag har knappt några pengar. Jag och mamma handlade och åkte hem och gjorde en supergod middag. Vi brukar inte äta tortilini men nu improviserade vi och fick en tortilini gryta med sting i :)
Borde göra klart bildläxan men jag är så mätt så jag tänkte kolla på ett HTG först medans jag äter hallon sorbet glass, perfect match ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0