Torsdag- snow and ice cream

Hej! jag vet, jag är inte så bra på att blogga men det är så mycket med skolan och allt just nu. Och ändå har jag inte så mycket vettigt att skriva på bloggen.. Men kom hem från Bella för ungefär en timme sen, jag och Emma åkte hem till henne efter skolan och vi har sytt och lyssnat på musik.
Idag var det ju spanska och engelska prov efter varandra och båda dessa ämnen är viktiga för mig.. Det var mycket att tänka på, massa spanska ord och vi skulle överstätta ett brev till spanska(!) och lite halv krånglig grammatik på engelskan men jag tror det gick bra, kändes helt okej iaf. Hoppas på det bästa!
Sista lektionen spelade jag och Emma gitarr och sjöng och det gick väl hyfsat och efter det så gick vi med Max och Izabell och köpte glass. Japp vi köper glass sen dagen det snöar mest på ett tag,hehe. Men Izabell och Emma hade hört att GB hade kommit tillbaka med en av deras favvo glassar så vi var tvugna att kolla. De fanns inte men vi provade en av magnums nya, den smakade väldigt mycket choklad men var god!
Är himlans trött så god natt♥

Jag blev nyss väldigt glad, för varken Bella eller Emma skulle komma till skolan imorrn men det blev ändrat så Emma kommer! Yes, självklart klarar jag mig utan dem men när man har så nära kompisar så känns det ganska konstigt i skolan utan dem. Vi är liksom som i en bubbla, en egen värld, och så blir det ofta när man har så nära kompisar. Man kan liksom ha svårt att nå ut till andra eftersom det är en sån självklarhet att man alltid är tillsammans, så när man inte är det så blir det tomt. Okej massa babbel men jag tror att någon av er förstår vad jag menar. Men annars har jag ju alltid Max, som är så snäll. Eller Izabell.
Men det kändes nästan som att jag blev lite religös, jag satt och tänkte på att ingen av dem kommer imorrn och det kommer bli svårt att göra våra grupp arbeten i Teknik och Fysik men så kände gud att "nu får hon sluta tycka synd om sig själv..okej lite synd är det om henne, vi gör så att Emma kommer ändå" haha jag är lite konstig, jag vet, men det var nog gud ändå ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0