TRUE

Tycker bilden är så fin, och sann. Och pojken är bara för söt.



Försöker verkligen plugga men det är så svårt att komma igång! Man kan vara motiverad i skolan när man lägger läxorna i väskan och tänka att nu jävlar ska jag plugga och vad skönt det kommer kännas. Men väl hemma är det alla dessa saker som kommer i vägen och det går bara inte!
Nu ska jag ta en dusch, göra en kopp te och sen ska jag plugga spanska. Egenligen skulle jag vilja ta av mig kläderna och krypa ner under täcket och sova. Är galet trött och jag vet inte riktigt varför jag är det hela tiden, jag sover ju inte för lite eller nått. Men lika bra att jag säger god natt nu så jag inte fastnar något mer vid datorn ikväll. God natt ♥




Kommentarer
Postat av: Bella

Sv: tack! skit fint, som du sa så är det enkelt men fint ^^

2012-03-05 @ 20:54:24
URL: http://bellaleonoras.blogg.se/
Postat av: Max larsson

Du tror inte att du kan översätta texter på bilden? Tänkte bara för dom som inte förstår vad det står :) För jag fattar! :)

2012-03-05 @ 22:54:27
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0