Tyst och lugnt

Det är inte ofta det är såhär tyst och lugnt hemma. Det är bara jag hemma för tillfället och jag försökter plugga, men varje gång jag tar upp boken för att läsa håller jag på att somna. Är så galet trött, och jag satt nyss i fotöljen, med en katt och en filt och små slumrade lite, hade ett alarm på ringning ifall att, men det var lugnt för jag blev klarvaken när telefonen ringde..Orkar inte plugga men jag måste för jag har ju bara idag på mig att öva till provet imorrn, och jag kan inte detta så värst bra.. Nu ska jag gå och kolla elden och sen göra lite mat. Hörs senare.



Fryser som sjutton, det var därför jag tände i spisen, men jag skulle inte ha något emot att ligga och halv sova i en hängmatta och att solen värmer mig ♥ Tillbaka till verkligheten & plugg...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0