Winnie the Pooh

Japp, idag såg vi nya Nalle Puh filmen, och den var så söt,bra och rolig! Haha, jag tycker den var värd att se. Förutom att den var söt, bra och rolig så hade dom så galet söta engelska dialekter! Man ska verkligen se den på engelska, i alla fall om man älskar engelska som jag. Det ver verkligen fin brittisk engelska och den var en stor del av det som gjorde filmen så bra. Sen är dom så söta(okej, det är 3:dje gången jag säger söt...) och dumma på ett gulligt sätt. Alla som såg den lilla snutten som visades på kalle anka på julafton (när alla är fast i ett hål förutom Nasse som säger "vänta på mig! Jag kommer ner!") kan jag garantera att den är ungefär så söt hela tiden.
Den var i alla fall väldigt bra för att vara en 1 timmes lång Nalle Puh film, och jag garvade en del^^



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha en del?^^

Ibland skrattade du till och med åt alla! ^^

2012-03-11 @ 18:33:53
Postat av: Anonym

Haha, jaja^^ Men dom var ju så söta och blåsta^^ Och hade underbar brittiska :)

2012-03-11 @ 19:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0