Dulce far niente

Hejsan! Tyckte det var på tiden att titta in och berätta lite om mitt ytterst spännande liv så hät kommer lite bilder.
Alltså vädret denna vecka har varit helt GULD, man har inte kunnat gjort mycket annat än att njuta. I torsdags var jag hemma och fixade, solade och gjorde tråkiga fysik uppgifter..Men igår så blev det stan efter skolan med Bella och Izabell. Jag hittade 2 linnen, en T-shirt och en "jacka" som är supersnygg!
Tänkte fota kläderna men har mest packat och ätit gott idag så tänkte att ni nog får se dom på bilderna jag kommer hem med från Spanien. Kommer bli massa fina bilder för jag ska ha med min digitalkamera som är ganska bra, good huh?!
Efter stan åkte vi och Emma hem till Bella och badade i poolen, så jäkla skönt! Det blev bomben,som jag hade lovat, i det 25(!!) gradiga vattnet! Sen skulle vi se sista Sagan om ringen men det blev ju världens åskväder så det blev spelkväll! Popcorn, dricka, regnet som smattrade och sällskapsspel, riktigt trevligt. Idag har jag ju då gjort i stort sett det som är på bilderna, ätit grillat, gjort/ätit tårta, solat, och packat. Brände mig på ena armen och axlarna men ska inte klaga för jag har fått lite färg! Nu ser man skillnad på mig och de vita trädgårds möblerna i alla fall.. Hur har era soliga dagar varit? ♥










Kommentarer
Postat av: Max larsson

"Nu ser man skillnad på mig och de vita trädgårds möblerna i alla fall" haha så himla skön!!

2012-05-30 @ 20:46:34
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0