Eldning och Sagan om ringen

Eller ja, sagan om de två tornen rättare sagt.  Så himla skönt att vi är lediga till på måndag nu, ett mini lov.
När som helst ska jag åka till Emma och vi ska elda nu igen och kolla på film. Vi eldade ju i lördags men varför inte igen liksom? Sen tror jag vi skulle grilla också, eller ja Emmas pappa ska grilla. Och anledningen till att vi ska kolla på just Sagan om de två tornen är för att Bella och Emma inte har sett Sagan om Ringen filmerna, och det måste vi ändra på! Jag har sett dom men inte så noga så känns skönt att vi kollar igenom dem. Ettan såg vi en kväll för några månader sen(?) och nu fick vi för oss att fortsätta. Hoberna är så söta och Aragon är ju ganska het och legolas är söt han med. Nu ska jag sluta svamla för min bror väntar nog på mig. Hörs imorrn!



Vi ska ju dock inte elda i kåta utan vid våran lilla eldstad i Emmas trädgård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0