En ordentlig film upplevelse!

Hej! Det har varit en riktigt bra kväll och filmen var faktiskt grym! Även om filmen man just sett på bio var super duper bra så är det sällan jag känner en sån nöjd känsla efter. Men efter The Avengers så kände jag mig mättad av filmens alla händelser- eller kanske av alla popcorn eller bacon chips vi åt haha. Okej Mårten står för ungefär hälften, och jag och Emma åt inte upp våra popcorn på långa vägar! Vi är inga popcorn fantaster.

Det var fighter och action genom hela filmen och oftast tröttnar jag då men det gjorde jag inte. Man satt spänd lite hela tiden antingen för att det var så spännade eller för att man fokuserade sig på att hänga med.
Det som var ett riktigt plus i kanten var att den faktiskt var riktigt rolig! Mellan varven av fight, och mitt i, var det inslängt humor. Riktigt bra humor också, det blev endel skratt.
Efter bion var det tänkt att jag skulle ta bussen med Emma som skulle till sin mamma men Mårten skjutsade oss istället. Det blev nog ett par mils omväg men det är trevligt att köra omkring på kvällen. Vi hann kolla på Emma fina nyrenoverade rum och sen skjutsade dom hem mig. Hann hem till New girl som är ett av mina nya favorit program, riktigt roligt. Nu ska jag snart ta och lägga mig och läsa, god natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0