Kom in på mitt förstahandsval!

Hello! Är hemma från bion sen en timme ungefär, vi var lite långsamma på att åka hem. Filmen var bra men jag hade förväntat mig att den skulle vara lite bättre faktiskt. Den var rolig, bra och, som alla Tim Burtons filmer, speciell och lite konstig. Men den var värd att se och vi hade mysigt.
Talangen var riktigt bra idag och jag log genom alla uppträdanden, att det finns så många talangfulla musikaliska människor! Jag tyckte alla var bra men extra poäng till dem som gör en chansning och kör en skön låt som man blir så glad av. Några killar körde Tribute och det var riktigt kul att höra. Vi frågade i alla fall Izabell o hon också ville följa med på bio och det ville hon. Hon hängde med mig hem en sväng och vi åt och jag duschade sen bar det av mot stan igen. Vi skulle köpa godis innan och av en slump så är det halva priset på lösgodis. 39 kr/kg (!) så ingen av oss kunde låta bli att köpa, godis sugen eller ej. Så har typ halva påsen kvar och vill inte ha mer..När min bror skjutsade hem mig och Emma så råkade jag nämna det så han var också tvungen att köpa. Vilken tur att det är skönt att åka omkring på kvällen.

Påtal om allvarligare saker, jag kände att det var dags att kolla om jag kommit in på de linjerna jag sökt. Och jag kom in på mitt första handsval, hotell och turism! Blev såklart glad även om jag aldrig kommer bli riktigt säker på om det är rätt val. Men som sagt, man kan ju aldrig vara helt säker så vi får se när jag har börjat där. Men det blir säkert bra!

Lite visdoms ord så här på kvällen. Nu ska jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0