Garden work and green fingers

Hello! Jag kom hem vid 3 idag och placerade rumpan min i fotöljen ganska direkt. Skönt att komma hem såhär tidigt och veta att man inte behöver göra något speciellt alls. Tror ni kan gissa vad jag gör, right?

I söndags tog jag dess bilder då jag hjälpte mamma att plantera prydnads pumpor. Min mamma älskar ju trädgårds arbete och jag har ärvt lite av hennes gröna fingrar. Tycker det är roligt att så,plantera och framför allt ha en fin trädgård att njuta av. Vet inte hur stor trädgård jag kommer ha i framtiden men en trädgård ska jag ha iaf. Älskar när det finns lite av allt, vackra blommor, uteplatser, kryddträdgård, mysiga träd att ha hängmattan under och ätbara saker som bär och frukt. En av mina favorit sysselsättningar på sommaren när jag är hemma är faktiskt att bara gå omkring barfota i trädgården. Ta det lugnt, ligga i hängmattan, äta jordgubbar och hallon.

Någon som håller med?


Fick lite hjälp av en av våra katter.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0