I'm back! Back to reality

Hej! Vad kul det känns att skriva igen, som om jag träffar er. Inte för att det är så många som läser men det är kul i alla fall. Efter en vecka i skogen å kom jag hem till verkligenheten/nutiden igen igår eftermiddag. Det var verkligen UNDERBART att duscha länge och väl, tvätta håret och inte minst sova i min underbara säng! Kändes så lyxigt igårkväll. Tänkte berätta om min vecka imorrn och lägga upp de få bilder jag har.
Hur har ni haft det? :) Kändes så härligt att komma hem och se det gröna gräset och ängarna och att det är ljusgrönt överallt. Jag såg på grenarna i skogen att det verkligen började bli grönt och det kändes! Det har ju varit riktigt varmt de senaste dagarna(speciellt för oss som gick över en mil om dagen i full troll utstyrsel) och jag märkte verkligen idag hur alla är mycket gladare för vädret. Riktigt kul, synd bara att dom har lovat regn till helgen igen..
Hoppas alla hade en trevlig valborg, jag missade ju det och jag var lite lack på det innan vi åkte. Men det var endå ganska lugnt för jag glömde helt bort att det var valborg, man var så inne i livet som troll i medeltida fantasy miljö,haha. Tänkte mest berätta att jag är tillbaka och ska försöka blogga på som vanligt. Nu ska jag njuta av min säng, natti.

Var tvungen att ta en bild, men vad hände med posen? Kanske tänkte att det är perfekt att jag är tillbaka..hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0