Loppis fynd, grillat, film, röjning

Hej! Tänkte bara titta in lite snabbt innan jag välter ner i sängen och sover. Är riktigt trött, antagligen för att det varit full fart idag. Bella och jag har städat och sorterat hela dagen.
Det har varit lite skönt med en bloggfri helg, efter att jag bloggade igår så åkte jag med Bella och hennes mamma på Second hand runda och det jag hittade var 3 böcker, visar bild imorrn för det krånglar. Efter det så åkte jag hem och på kvällen åkte jag tillbaka för att äta grillat och ungås. Efter det blev det chokladpudding, färga Bellas hår och sen film. Fast både jag och Mårten somnade till i filmen. Idag har vi städat och sorterat i Bellas rum, fikat i solen och från 4-7 så rensade vi kläder, böcker, filmer skivor & grejor i mitt rum. Så snart blir det loppis! Ne nu måste jag sova, hörs imorrn ♥

Bild från promenaden hem från Emma i torsdags, maskrosor är faktiskt ganska fina.

Kommentarer
Postat av: Max larsson

Om ni ska ha loppis vet du vart ni tänkte vara då? :P

2012-05-21 @ 10:13:17
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0