Mys eftermiddag

Hejsan! Underbart väder ännu en dag. Istället för att vänta på bussen hem idag så började jag, Bella och Emma promenera hem. Vi hann några kilometer sen åkte jag med mamma som åkte förbi, emma däremot tackade nej till skjutsen och gick hem(lite över en mil). Starkt av henne. Var jätte sugen på pannkakor så när jag kom hem så fixade jag så det blev blodpudding och pannkakor till middag.
Min bror tar snart studenten så vi tog med massa fotoalbum ut och satte oss och kollade igenom bilder i kvällssolen. Nu har jag bänkat upp med massa melon, lite kiwi och kokostoppar! Mums och hem till gården till det såklart.
Älskar kokos i alla former, så jäkla gott. Melon är också jävligt gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0