Nya brillor

Jag älskar helger, så skönt att bara slappa. Började dagen med en ordentlig frukost sen drack jag varm choklad i sängen och läste lite. Sen snackade jag och Bella lite och det slutade med att det blev en tripp till Marieberg. Vi kollade mest efter present till Bellas bror men jag hittade ett par brillor på Indiska iaf. Dom kostade bara 60 kr och det är roligt med lite omväxling, har bara pilot brillor annars. 
Jag har precis ätit middag och nu ska jag duscha, efter det ska jag till Bella. Vi ska nog mest titta på film och ta det lugnt. Imorrn kanske vi åker upp på stan en sväng, finns massor jag vill köpa(!) men måste ha lite pengar till på tisdag för då ska vi till Stockholm! Längtar. Förutom stan imorrn så kanske det blir bio, trevligt.

Har kommer en bild på glasögonen och en smygtitt på klänningarna. Bilderna blev åt fel håll och färgen blir inte riktigt rättvis,den är grönare. Sen ser modellen lite tråkig ut men dom är finare på.
Ha en trevlig lördag kväll♥








Kommentarer
Postat av: C R I S T Y ♥

va gärna med på dagens blogg! :)

2012-05-05 @ 18:45:44
URL: http://cristyyovalle.blogg.se/
Postat av: Justu

så fint :)

2012-05-05 @ 19:13:48
URL: http://www.justu.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0