PAWS

Jag är världens största lögnare. Okej riktigt så hårt är det inte, men sorry för jag sa att troll/lajv bilderna skulle komma upp idag. Fast jag har ju också varnat er för att jag ofta råkar säga att jag ska blogga om något och så skjuter jag upp det. Så för att inte säga så exakt, dom kommer någon gång denna vecka.
Så, nu ligger jag i sängen och borde sova. Skola imorrn och efter det ska jag och Bella upp på stan. Blir att leta jeans, som är typ det svåraste som finns. Efter det vet jag inte vi får se helt enkelt. Tar helgen som den kommer, carpe that fucking diem liksom. Ok, nu börjar jag babbla så känner att jag ska sova. 

Blir en bild jag tog på kissen igår, eller kissen tassar rättare sagt. Tassar är så söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0