Skön onsdag

Hallå! Vilket underbart väder, ett perfekt tillfälle att sitta i trädgården och äta glass. Idag kom jag hem vid kl 3, och jag har legat i bikini i solen och njutit av att vara själv hemma, av värmen och av glassen. Nu är jag inne för att ladda datorn och snart blir det nog middag.

En av dom charmiga sakerna med att bo i ett 1700-tals hus är att man måste ha "innan fönster" på vinter, idag tog mamma ut mina och att man kan bli så glad av att kunna öppna fönstret! Känns befriande och det är en tecken på sommar. Fast en av dom negtiva sakerna med sommaren är att jag sover så dåligt då. Dels för att det är så ljust men mest för att det är så satans varm när man ska sova. Jag gillar de kallare perioderna på året då man får sova ordentligt och njuta av att det är kallt i rummet och varmt under täcket. Nu kan jag inte somna och får ligga och svettas hela natten. Jaja, men det är ju en hel del positiva saker också ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0