Something Borrowed


Hm, livet. Har just kollat på Something borrowed och filmer är sånna tankeställare för mig. Jag börjar alltid fundera massor, även om det bara är romantiska komedier som denna. Om kärleks historier som inte händer i verkligheten, eller gör dom?
Oftast när jag kollar på film själv så tittar jag på komedier/drama. Vet inte varför men det är väl för att jag är en riktig mjukis och obotlig romantiker. Och om jag känner för att gråta så tar jag en riktig snyftare, är svag för sånna. Fast jag grät till denna endå även fast den inte var speciellt sorglig...Den var i alla fall bra tycker jag, värd att se och fin osv. Nu funderar jag på om jag bara ska borsta tänderna och lägga mig under täcket. Tänka lite, läsa lite, tycka lite synd om mig själv. Låter bra tycker jag, det är en perfekt kväll för det ♥

Hur spenderar ni denna kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0