Sommar, sol och bad..Nästan.

Nämen hejsan! Det blev ett par dagars bloggpaus där och det var lite skönt, but I'm back! Igår efter skolan så pkte vi hem till Emma och satt i deras trädgård och proppade is oss rabarberpaj. Eller ja, vi satt i deras uterum och så ser ni ju på bilden att vi åt och slöade inte bara, som i vanliga fall, utan vi gjorde klart kemin.

Idag så tog jag och Bella tummen ur och promenerade till Eyrabadet direkt efter skolan, vi simmade och solade! Det blev 30 längder, och simmningen var inga problem, men solningen...Oj säger jag bara. Det var både min och Bellas första gång och själva solningen var egentligen inga problem med, jag blev lite brunare faktiskt. Men att det kan behövas så lång tid att förbereda sig mentalt, haha. Först gick vi in och läste "instruktionerna", gick in i ett bås och kollade läget och vi fick lite smått panik när vi insåg att den där maskinen ska vi ligga i. Flera klagomål, "jag vill inte" och minuter senare gav vi oss själva en örfil och stoppade i en peng. Jag fick börja. Det blev inte bättre av att den surrade som tusan.. Vi gick aldrig in i varsitt bås utan solade i intervaller medans den andra stog brevid och pratade haha. Vi klarade inte ens stänga, men efter en stund så. Det gick bra tillslut och vi lever!

Förutom denna lilla historia så har jag inte så mycket att säga. När jag kom hem så grillade vi i sommar vädret.
Nu ska jag gå och lägga mig och måla naglarna. Det är endå svårt att somna när det är så ljust.
God natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0