Somrig söndag

Det är verkligen superfint väder idag fast det är egentligen inte så varm, det blåser ju endel. Igår var en perfekt kväll för att elda. Vi började innan 8 och satt kvar till lite efter 1, fast på slutet hade vi filtar runt oss och et var så mysigt. Vi drog dit en sladd så vi kunde ha musik sen hade vi godis också. Vi blev sugna på att leka "land och rike" där på kvällen så det gjorde vi med Emmas systrar, haha. Vilka minnen. Idag vaknade vi upp till underbart väder så vi låg i sängen med fönstrena öppna ett bra tag sen blev det frukost utomhus.
Jag gick ganska nyligen hem från Emma och nu ska jag cykla tillbaka, haha. Låter lite dumt men jag hade joggingskor så jag ville gå hem men orkade inte gå med väskan och jackan, så nu ska jag cykla tillbaka och hämta det. Får jag röra lite på mig. 

Elden i början på kvällen, den blev bara större och större.



Godisätarna!


Måste bara säga att Emma hade gjort en så fin liten eld plats med bänkar och allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0