Sugen på att titta på film!

Hej! Skulle blogga direkt när jag kom hem men har försökt göra en framsida till vår tidning och så fastnade jag på youtube. Kollar massa trailern och nu är jag så galet film sugen! Funderar på om jag ska hinna se en film ikväll, men måste plugga lite matte för imorrn är det nationella och så har jag ju HTG också.

Idag har dagen flytit på fort tycker jag och jag har varit på bra humör. Det beror på några sakerna, se det färdiga resultatet av engelskan, vår mattte vikarie och personalen i cafeterian. Idag på matten hade vi nämligen en vikarie som verkade bra och trevlig. Sen satt vi och diskuterade Lajv och han hörde så han frågade om vi lajvade och sen berättade han att han också lajvar, det var riktigt kul! Han babblade på och berättade att han lajvat i 14 år och att han nu höll på med 1800 tals lajv. Han verkade ha testat på det mesta, kul!
Och måste ge credd till dom som jobbar i vårat cafe, som är riktigt trevliga och roliga. Dom gör ens dag!
Nu ska jag käka middag, hörs sen!

Hittade även detta HP skämt och jag tyckte det var riktigt kul, as always ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0