Summer is on the way

Hej! På tal om att sommarn är påväg så råkade jag köpa en klänning till idag..En blå med vita prickar från Indiska. Lite 60 tal över den och jag kunde inte låta bli. 
Igår åkte jag ju till Bella, vi slappade mest och såg på film. Jag fick min bror som var i stan att köpa med choklad och dricka, så vi drack cola och tryckte i oss choklad till "mona lisas leende". Den var ganska bra och jag gillade skådespelarna. Sen gick vi och la oss och somnade efter en stunds fnissande i sängen, haha. Idag har vi bland annat bakat till Bellas brors födelsedag och sen cyklade vi in till stan. Vi kollade i affärer och jag köpte en klänning och lite enkla silverringar. Sen köpte vi meloner och glass och hälsade på Bellas morbror. Vi blev kvar ett par timmar och vi hann dricka kaffe och prata endel, trevligt. Vid sex cyklade vi hemmåt igen. Blev hämtad av min bror hos bella och sen åkte vi en snabb sväng och träffade några kompisar.
Har varit en helg med endel shopping..Det var också meningen att vi skulle gå på bio men de filmerna vi ville se har inte kommit ut än eller så går dom bara i stockholm... Men jag, bella och emma ska ha hemma bio hos bella imorrn istället och sen sover vi där. På tisdag ska vi vara på skolan 5.30(!) för att sätta oss på bussen till stockholm, så vi samåker från bella. Ser verkligen fram emot stockholm! 
Nu ska jag sova, god natt ♥

Bilder med lite vårkänsla som jag tog härom dagen.







Kommentarer
Postat av: Max larsson

Cyklar ni från Bella till skolan på tisdag? :)

2012-05-07 @ 00:09:31
URL: http://jahjertadu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0