Thirsday 17 Maj

Hej! Hur mår ni idag? Jag mår fint men jag känner mig lite olyckligt lycklig, om man nu kan göra det. Jag känner mig glad men samtidigt rastlös och som om det är något som saknas som om det som finns inte räcker till. Hm, i alla fall jag knallade hem från Emma vid kl 3 och nu ska jag bara blogga lite och sen ska vi grilla igen.
Eftersom vädret är lite ostadigt så ska vi grilla kött i vår kåta, med potatissallad, sallad osv. Gott!
Igår eldade vi ju hos Emma, och spelade kubb, grillade marshmallows och lyssnade på musik. Det var lite annat folk där också och Emmas pappa grillade. Vid midnatt gick vi in och kollade på Sagan om de två tornen men vi kollade inte klart utan gick och la oss. Tyckte det var riktigt mysigt att vakna till spöregn men det blev ju finare. Vi hade en ordentlig sovmorgon och sen kollade vi klart på filmen. Även fast jag sett 3:an (sagan om konungens återkomst) så är jag och dom andra taggade på att se den, 2:an slutar ju så spännade!

Jag drömde hela natten kändes det som men det var så spännade så det gjorde inget. Drömde att vi var på en Choklad mässa fast helt i medeltids stil, haha. Sen hände det massa saker, jag var med i massa anfall och sprang en del. Lite lajv över det och det var riktigt spännande. När vi snackade på morgonen visade det sig att vi alla hade drömt något som har med Lajv att göra, haha.
Kändes skönt att gå hem från Emma och jag klarade mig från regn. Nu ska jag äta, vi hörs sen!

Bella hade med sig världens största marshmallows, dom måste ha varit som 5 vanliga!
Ni ser påsen i bakgrunden, dom är tydligen amerikanska.




Inte den vackraste bilden kanske men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0