Tillbaka från Barcelona!

Hola Guapos! Hur mår ni?? Jag mår fint förutom att jag just kollade på en film om barncancerfonden och blev ledsen. Cancer är verkligen hemskt.

Vi kom ganska nyligen hem till Sverige och jag har ätit och duschat och jag längtar oerhört till min säng. Det har hänt massor i Barcelona och vi har haft det awesome. Jag kommer inte kunna berätta allt på bloggen, men när jag lägger upp bilder, vilken jag inte kan nu för min kamera är död, då kan jag berätta lite. Nu är det dags att jag sover, jag är riktigt trött efter denna fart fyllda resa och min fötter väker som sjutton. Men det är bara att glömma vilken zombie man är, glömma att man har ont och peppa till de 6 milen(!!) jag ska cykla imorrn! Jippi.
Vi får se hur det går och om vi är i form för det så ska vi gå på bio på kvällen, vi tycker det är dags igen..

Buenas Noches! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0