VARNING FÖR LYCKLIGT SLUT

God morgon! Hur har eran morgon varit so far? Jag tycker morgonen är viktig och jag har haft en bra start på denna dag. Åt frukost och sen kröp jag tillbaka under täcket för att läsa en stund i Lucy Dillons nya bok som jag just bestämt mig för att börja läsa.
Bella ringde nyss och vi pratade ganska länge utan att komma fram till något speciellt. Vi funderade först på att gå på Black Nights match, Amerikansk fotboll, men vi funderar på att göra något annat. Jag tycker endå att det vore lite skönt att hitta på något så jag föreslog att vi skulle dra och simma. Vi får se hur det blir men om vi inte gör något så måste jag vilket som röra på mig! Står inte ut att vara såhär lat. Blir kanske en lång promenad eller så går eller cyklar jag till Emma senare. Synd att det är ganska kallt idag, för vi ska kanske elda hos Emma ikväll.

Dessa omdömmena står i början av boken, och jag hoppas denna är lika bra som förra boken. Varning för lyckligt slut står det, vilken tur att jag älskar lyckliga slut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Black knights matchen låter bäst! :P

2012-05-12 @ 11:45:31
Postat av: Max larsson

Black knights matchen låter bäst! :P*

2012-05-12 @ 11:46:50
URL: http://jahjertadu.blogg.se/
Postat av: Agnes

Max: Fast det blir inte så för vi pallar inte och det passar inte med tiden

2012-05-12 @ 12:39:45
URL: http://missagnescecilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0