Viernes/Friday/fredag

Hello! Idag har varit en trevlig dag. Vi gick i skogen på idrotten istället för att spela brännboll eller nått annan jag trodde vi skulle göra, vi hade hemkunskap där vi bakade muffins, jag fick reda på att JAG fick VG på fysik nationella(tro det eller ej) och jag har fyndat på stan efter skolan. Jag och Bella åkte upp på stan i jakten på jeans och lite andra saker, men framförallt jeans. Första affären vi går till blir H&M och vi provar lite kläder och de första jeansen jag provar sitter som smäck! Behövde bara ta en mindre storlek och sen köpte jag dem och två klänningar som jag bara provde av en slump. En blommig och en stark grön i samma modell. Om jag lyckas själv eller om någon som kan handskas med en kamera knallar förbi så kanske det kommer bilder. Sen gick vi till myrorna och provade massa kläder men hade knappt några pengar kvar så blev ett linne och en bok bara. Jag älskar verkligen H&M och haft en skön nöjd känsla hela kvällen. Fast hade kunnat åka tillbaka och köpa halva affären..

Jag älskar att fredagar, i alla fall mina, består av att äta gott och slappa. Lasagne väntade när jag kom hem och nu ligger jag i sängen med min godis påse. Natur godis är ju knappt nyttigare än vanligt godis men det är gott ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0