Wednesday

Hello! Nu är jag tillbaka efter några dagar utan bloggning. Jag har lite att blogga om, är dock lite av en zombie så min hjärna är lite seg. Det beror dels på att jag gick upp halv 5 igår morse, för att det är väderomslag, för att jag är lite förkyld och för att pollen har börjat komma. Men mest för att jag bara är trött.
I måndag hängde vi hos Bella och såg på film och käkade godis. Det var meningen att vi skulle sett "The woman in black" på bio men den gick såklart bara i Stockholm....Så vi hade lite hemmabio och såg den hemma istället. Den var riktigt läskig och vi hoppade/skrek till flertal gånger. Den var dock mest läskig när vi satt där i mörkret och tittade, det var inte som med "Barnhemmet" då man gick och tänkte på den hela tiden efter. Vi sov över där för att vi skulle kunna samåka morgonen därpå då vi var tvugna att gå upp halv 5 för att vi skulle till Stockholm. Dom bilderna jag tog i Stockholm kommer, det är dock bara mobil bilder.

Idag har det varit lite sådär stämning, både jag, Bella och Emma var ganska sega och lättretade. Höjdpunkten var väl på matten i eftermiddags(konstigt att det var på matten....) då vi hade vårt berömda "jag-fattar-inte-denna-onödiga-skit.när-kommer-vi-behöva-detta-i-våra-liv-snack. Stackars Kent haha. Skönt och komma hem i alla fall men jag är fortfarande väldigt trött. Ska göra lite engelska och sen ska jag nog sova.

Idag hade jag dessa flätor som både är superbekväma och fina tycker jag. Kassa bilder, jag vet.
Jag funderar på att ha en nogrannare variant av dessa på avslutningen, tycker det är både somrigt och fint med flätor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0