When there's no one there to dry your tears, I could hold you for a million years, to make you feel my love

Är så stolt över mig själv att jag tog tag idet och satt och skrev engelska i många timmar. Kanske är det för att jag sätter värde i engelska och tycker det är kul? Annars hade jag nog inte fått något gjort. Tog nyss en sen, varm dusch och fick bort röklukten. Satte på min pjamas skjorta också så nu ska jag ock min ruffsiga frilla krypa ner i sängen, mys ♥ Har sparat på några HTG avsnitt också så tar nog och ser ett. Ska bli riktigt skönt att sova, trodde det skulle bli svårt att somna eftersom vi satt och elda in på natten igår men jag känner att sömnen kommer över mig. Hörs imorrn.





Inte alls fake, nej nej. Leende med tänder är nog inget för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0