Choklasmässa!



Hej på er! Idag hade jag verkligen inte något att blogga om men så kom jag på chokladmässan i helgen! Har jag berättat att jag ska dit? Jag är lite senil men nu i helgen, fredag-söndag, är det chokladmässa i Askersund och det är rena himmelriket enligt mig. Det finns så JÄVLA MYCKET GOD CHOKLAD och man får provsmaka det mesta. Sen finns det såklart massa andra saker med choklad eller som har med choklad att göra, chokladglass, choklad ljus, olika kaffesorter osv. Detta är absolut en av de bästa evenemangen varje år. Det finns såklart inte bara praliner som på bilden, utan chokladkakor i massor också. Bl.a min favoritchoklad! Bilder kommer i helgen då ♥
Nu ska jag titta vidare på HTG, har krattat massa äpplen och just käkat så nu ska bara slöa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0