I got a sad feeling about this

Okej dom här elefanterna har det säker jätte bra men jag fick en liten ledsen känsla, tillskillnad från alla små glada barn, när jag fotade dessa elefanter idag. Iofs kan det bero på att elefanter är djur som alltid ser ledsna ut, i ögonen liksom, men ändå.
Hej förresten! Hann inte blogga imorse eftersom jag sov istället och sen var det bara att duscha och ge sig av. Jag har nämligen varit i Karlslund på en skördemarknad nu på förmiddagen,och på hemvägen stannade vi vid cirkusen som är i stan nu för att kolla på dessa fina elefanter. Cirkus Scott är en rätt stor cirkus, en av de största tälten i europa faktiskt, som min bror och hans flickvän var på igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0