I WANT TO

Jag känner mig lite seriös och känslofull just nu så jag tänkte skriva ett lite "allvarligare" inlägg. Okej allvarligt är väl att ta i men det handlar om lite saker jag vill göra och uppnå här i livet. Vissa mer seriösa än andra men here we go anyway.


JAG VILL: Bo i England. Hitta Emmerdale. Prova att surfa. Åka till Provance, Frankrike. Bli älskad över allt annat. Göra en skillnad, även om den är liten. Donera pengar, bli fadder. Åka till Australien. Åka till "Fylke"/ Inspelningsplatsen av Sagan om ringen på Nya Zeeland. Bli grym på Engelska. Lära mig Franska eller Italienska. Skriva en bok. Bo ihop med mina bästa kompisar. Jobba på en Engelsk pub. Hoppa fallskärm. Jobba som hussäljare i "Escape to the country". Vara så förälskad att resten av världen inte existerar. Gå på tre biofilmer samma kväll. Åka till "Mamma Mia ön". Åka luftballong. Skriva en låt. Tatuera mig. Simma med delfiner.


Det är lite drömmar jag har här i livet just nu. Dom kanske ändras vad vet jag, och listan kommer antagligen fyllas på. Jag tycker det kan vara bra och fundera på vad man vill. Är det något speciellt ni vill, någon dröm?? ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0